fredag 30 december 2011

Nattis minns 2011 - Del 1: Bra och dåligt



Årets dåliga saker:
  • Hösten var riktig jobbig
  • Förlorade en nära vän

Årets bra saker:
  • Bröt vänskapen med en HELT
  • Blev bästa vän med Elhi
  • Träffade Micke
  • Träffade Amanda
  • Hade mitt livs sommar
  • Haffa en kille på Grönan när jag var där med Elhi och Jessica. Haha, det var sjukt kul
  • Fick B i bild, C i gympa och C i musik
  • Blev godkänd i ALLT
  • Var modell för NK och Bikbok
  • Fick en Iphone
  • Bloggen börjar växa
  • Ska vara med i Frida
  • Jag och faster har kommit varandra jätte nära
  • Jessica har börjat jobba fler dagar i skolan
  • Slutat att ljuga för mig och mina vänner om vem jag gillar. Man bestämmer inte vem man har känslor för, det liksom bara kommer och det ska man inte känna sig dum för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar