tisdag 20 december 2011

Ja, nu rullar livet på :)

Heeeej babes! :D
Har precis plattat håret till avslutningen ikväll. Ska bli så skönt med jullov! Behövs verkligen. Skoldagen var rätt nice. Började åtta med hemkunskap där vi städade skåpen, det var ioförsig rätt tråkigt. Fick ont i armen av att plocka handukar, dukar, talriks underlag, gryt lappar osv in och ut i skåpen. Men läraren blev jätte nöjd så det var ju bra :). Hemkunskapen var den enda riktiga lektionen vi hade. På gympan prata vi bara om betygen. Är så nöjd med mitt. Fick C (VG) och var mer åt B hållet. Fick C i fridrott och B i dans och rytm. Trodde jag skulle få E så är jätte glad. Efter det så städade vi vårt hemklassrum och vår koridor med sexan och sen var  det lunch. Det var potatis och brokolligratäng och jag åt faktiskt. Äter typ bara två mackor i vanliga fall. Efter lunchen övade vi på Felice Navidad som vi ska sjunga ikväll för föräldrarna.

Jag är så glad just nu. Dels för att jag är godkänd i ALLA ämnen. Även den as svåra Fysiken. Och för mitt C i gympa och B i Bild. OCH för att min favorit tidning FRIDA har mailat och frågat mig om dom får göra en artikel om lilla mig. Så coolt! Blev lite tårögd faktiskt, haha. Min lillebror Dennis blev också jätte glad och började krama mig. Söt han är. Så ska svara på massa frågor och så. Natalie mår bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar