torsdag 1 mars 2012

Svar

Svar 
Tilda:


hejsan! jag fick hem frida tidningen igår och jag läste igenom precis nu och såg att dom hade intertjuvat dig! Vad roligt för dig, och se att livet går bra för dig, det ska du vara stolt över! skit i andra. du är bra som du är! Men hur kom det sig att du kom med i frida tidningen? :) vore kul att veta! Ha en bra dag och var rädd om dig! Jag såg att din bloggsida var med i tidningen så jag tänkte att jag går in och kollar... spännande! :)


Svar:
Tack för fina ord! Det var en av mina assistenter som tyckte att jag skulle maila FRIDA ang. bloggen. Jag mailade i slutet på sommarlovet utan att få svar så jag trodde inte att dom var intresserade. Men sen, dagen innan jullovet fick jag svar. Jag blev så glad! Att kanske kunna ändra folk uppfattning om CP-skadade och kanske göra så att yngre CP-skadade får slippa gå igenom allt jobbigt  jag har gått igenom känns så bra!


Freja


WOW! intressant att läsa det du skriver, verktligen!! har några frågor du går ju i en "vanlig" klass, har du många kompisar? blir du retad eller kallad cp o så? går du o tränar eller nåt? var det inte tufft när din pappa dog? o slutligen jag tycker verktligen att du är modig o stark står för JUST den DU är!! heja natta (om jag får kalla dej så hihihi


Svar:
Natta går alldeles utmärkt ;) Jag har massor av kompisar i klassen och det är sällan någon retar mig. Jag är med på gympan i skolan med en gåstol och går på ett speciellt gym ibland. Ja, det var tuff när min biologiska pappa dog. Men jag är ändå "glad" att jag var så liten och kunde låta någon annan ta papparollen. Vore säkert jobbigare att förlora en förälder nu.  

1 kommentar:

  1. hejj!!

    Ville bara säga snabbt och klart att du är en otroligt stark människa som vågar stå för din sjukdom! :) Otroligt vacker, såg dig i Frida tidningen, har aldrig läst om en starkare och sötare flicka än dig!

    Många kramar.
    Nikolina!!

    niikolinas.blogg.se

    SvaraRadera